Wij bij NaVS staan bekend om onze uitstekende service. Door onze duidelijke structuur en communicatie zal uw VoIP Telefooncentrale zijn zoals u ze wil. Er zijn enkele stappen in ons proces die er voor zorgen dat onze service gehaald wordt.

  • Onderzoek

Eerst gaan wij uitzoeken wat voor uw branche en uw budget de mogelijkheden zijn om het systeem zo optimaal te benutten. Hierin kunnen we u begeleiden in welke richting u uit wil met uw centrale, of het nu een fysieke VoIP telefooncentrale is of en telefooncentrale in de Cloud.

  • Verwachtingen

Een tweede belangrijke factor in de opbouw van een systeem is luisteren naar wat de klant eigenlijk wil of graag zou zien als eindresultaat. Op al uw vragen zal u van ons steeds een eerlijk en correct antwoord krijgen.

  • Uitwerken

Na dat we weten wat U wil en wat effectief kan of ideaal is zullen wij alles samen bundelen en tot een effectieve uitwerking komen. Voor dat we de programmatie definitief maken zal deze eerst met de klant besproken worden.

  • Opvolging

Na de programmatie wordt het systeem opgestart. Vanaf dan zal de klant het systeem kunnen testen en zullen de eventuele eerste bijsturingen tot bij ons komen.

  • Bijsturing

Vanaf nu maken wij het verschil, tot tegenstelling van vele andere leveranciers zullen wij hierin een stap verder gaan en alle gevraagde aanpassingen gratis voor uw uitvoeren. Voor dat een systeem volledig perfect is afgesteld gaat hier heel wat werk aan vooraf, zeker voor de complexere systemen kan dit soms enige tijd duren.

  • Tevredenheid

Ook na dat het systeem volledig klaar is, kan het zijn dat u als klant toch nog aanpassingen wenst. Ook hier zullen wij u steeds verder helpen en met even veel plezier zorgen dat u een tevreden klant voor de toekomst.